pidisday

Framför allt kommer den här bloggen att handla till stor del om hästar, i andra hand kommer den att innehålla olika tankar och åsikter från mig om livet och allt vad det innebär.

Exotics nya bekantskap

Tror att jag nämnde i mitt förra inlägg att min kära kollega skaffat egen villa och planerar att bygga en lösdrift där Exotic är välkommen. Det är inte länge kvar och där kommer han att få gå med min kollega, Annelie, två hästar. Cookie som är 11 månader gamalt sto som vi släppte ihop med Exotic i går. Det gick bara bra, Exotic är ju så väldigt snäll. Vi hoppas att de ska ha roligt tillsammans. Just nu ligger de ute i hagen och sover intill varandra. Måste vara så skönt för Cookie som stått ensam i sin hage ett tag att få sova tillsammans med en annan häst som är trygg. De bytte trälådorna i hagen i går efter att vi hade släppt ihop dem och då visade Exotic Cookie att traktorer inte är något farligt.
 
I dag kommer Annelies andra häst, ett 13 årigt shettis sto som mest troligt kommer att hålla ordning i gruppen. Det blir spännande.
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: