pidisday

Framför allt kommer den här bloggen att handla till stor del om hästar, i andra hand kommer den att innehålla olika tankar och åsikter från mig om livet och allt vad det innebär.

Wheels Umeå 2013

 
Jag och mina två syskon, vår pappa och gudfar och två vänner till pappa åkte till årets Wheels på Nolia. Förra året la och upp en hel del bilder på olika Mercedes bilar vilket jag inte tänkt göra i år även om det blev minst lika många bilder då jag och Marica tävlade om vem som kunde fånga flest Mercedes bilar på bild. Jag vann! Iaf
 
 
Cryslern våran var med liksom Lincolnen.
 
 
 
 
 
En Mercedes bjuder jag på, bara för att den var lite spec.
 
 
 
 
En Lincoln Continental likt våran. Rosa och ett år äldre. Första anblick identisk, men när man kollar nämre finns många skillnader. Det jag bara ser när pappa är med och pekar ut dem.
 
 
 
 
 
 
 
'
 
 
 
 
 
 
 
 
Otroliga lackerare det finns!
 
 
 
Batman! Love it.
 
 
 
 
 
En annan modell av Crysler Saratoga, vilket vår svart vita gigant är.
 
 
Samma Crysler Saratoga, fronten/grill. Ser helt klart annorlunda ut.
 
 
 
 
Denna bil har vi sett förr. Hon fick ännu en pokal i dag denna kvinna.
 
 
 
 
 
 
Green Ferret en favorit sen tidigare bilträffar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En Buick Wildcat likt min pappas, men inte samma årsmodell.
 
 
Det var allt. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: