pidisday

Framför allt kommer den här bloggen att handla till stor del om hästar, i andra hand kommer den att innehålla olika tankar och åsikter från mig om livet och allt vad det innebär.

Månadens nummer av SOLO- Sexquiz

Nu ska jag bli lite privat och intim genom SOLOs stora sexquiz som jag gjorde i dag.
 
Jag finner alltid ett nöjje i att göra olika quiz och tester, skittråkigt är det dock när reultatet blir någonting långt ifrån vad man känner till. Eller då svarsaltenativen till frågorna är så dåliga att jag inte kan välja något. Denna quiz var en riktigt bra en, med test utöver det vanliga. De använde sig nämnligen av psykologiska test. 
 
Tänker inte avslöja självaste testen bara att det är indelat i tre delar, Hur hög är din sex-IQ?, Vilken är din sexrädsla? och Vilken är din sexpersonlighet?, med frågor till varje och resultat. En av frågorna till Vilken är din sexrädsla visar tre olika bläckfläckar och du ska skriva ner vad du ser. Beroende på vad du ser i varje fläck avslöjas din rädsla. Jag hade ingen rädsla i just den frågan, men i de andra frågorna till den delen kom jag fram till att jag är osäker i mig själv och känner frustration som jag inte vill erkänna och att jag skyddar mig själv, men att jag har lätt för att släppa människor inpå livet och inte har inte något anmärkningsvärt kontrollbehov. Slutliga resultatet på den delen visade att min sexrädsla är Att han inte ska gilla min kropp. Att jag tänker för mycket på vad han tycker om min kropp och hur jag ser ut vilket kan leda till att jag spänner mig vilket aldrig är särskilt bra i sänghalmen. Stämmer väl ganska bra.
 
Rekommenderar absolut månadens nummer av SOLO för denna quiz. Rolig och avslöjande. Förhoppningsvis bjuder den på en tankeställare och att du lär känna dig själv bättre. :)
 
Andra saker som jag kom till insikt med genom testet var att synen är väldigt stark hos mig medan doft, känsel och smak inte blir lika mycket använda. För bästa sexet bör all sinnen vara lika öppna och att jag kan öva upp de andra sinnena. Jag gillar när det är snabbt och passionerat inblandat med lite spänning. Det känslofyllda och sensuella sexet kan bli lite bortglömt och det är något jag kan öva upp. Har inte tänkt så mycket på något av detta, men tror nog att det mesta stämmer. Blir intressant att försöka öva på att bli en mer avslappnad Madde och se om det finns några spärrar som lossnar. ;)
 

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: