pidisday

Framför allt kommer den här bloggen att handla till stor del om hästar, i andra hand kommer den att innehålla olika tankar och åsikter från mig om livet och allt vad det innebär.

Ex blir bara bättre, firma festen... no

Exotic har blivit riktigt bra i kotan nu. I morse när jag kände efter fanns ingen svullnad eller galla alls. Lite varm, men inte alls lika mycket. Har inte sätt hur han rör sig i traven ännu. Tänkte göra det i kväll för då är det en vecka sedan sist, men jag har ju gått och blivit så sjuk... Hade feber tidigare i dag då jag t.o.m yrade lite. Var halvt vaken då jag var helt säker på att jag hörde röster och steg i trappan från två personer. Kunde inte säga vilka, men jag låg kvar och försökte vakna. Kändes som att de skulle vara framme vid mitt rum när som helst och då lyckades jag vakna till och ingen var där. Det var så otäckt! Vågade sen resten av dagen aldrig lägga mig igen fastän jag har nickat till hela dagen, sjukt trött. :P
 
Var ju på firma fest i lördags och hade väl tur att jag klarade mig undan att ja blivit sjuk innan det. Vi började med en aktivitet Fortet på Megazone i stan. Det var faktiskt sjukt kul och jag skulle göra om det. :D Men följande för fest och midda med lätt fylla som blev värre(inte jag då!) var inte min grej alls... Jag tog något glas själv, men inte så att jag skulle säga att jag var lullig(ifall inte mitt lullig är att bli trött vill säga). En del av mig hade kunnat hälla i sig mkt mer bara för att jag var så otroligt obekväm och mar placerad, men en större del av mig var rädd för vad det kunde leda till. Ja... jag var sjukt obekväm och en del av mig tycker att det är synd, men en större del tycker att jag inte får miste om något. Gick tidigare och fick sällskap därifrån fastän jag hade klarat mig själv. Avskyr känslan av att ha förstört för någon annan...
 
Ångrar inte att jag gick, för så hemskt var det inte! Det känns bra att ha provat för jag var ju nyfiken. Nu vet jag att jag har lite sprit kontroll på mig själv, att Sjöbris(där vi åt) severar fantastisk mat, att Fortet är kul och att jag inte ska åka på några fler fester. ^^ Något säger mig dock att jag säkert kommer att göra det någon gång igen ändå...
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: