pidisday

Framför allt kommer den här bloggen att handla till stor del om hästar, i andra hand kommer den att innehålla olika tankar och åsikter från mig om livet och allt vad det innebär.

Träning med hantlar

I dag tog jag ett ordentligt pass med styrketräning, vilket det var ett tag sedan sist. Det har varit så mycket snöskottning emellanåt och jag har inte haft lusten. Det har bara blivit lite korta pass med mage och rygg någon dag ibland. Nu blev det som sagt ordentligt och det känns skönt. :)

Ben 10x3
;
  • Utfall växelvis
  • Knäböj med hopp

 

Armar med hantlar 10x3;

Jag har ritat några bilder för att förklara varje övning. Lite halv kassa bilder, det var första gången jag ritade på min bärbara och jag har ingen mus till den, haha. :P

  • Biceps
  • Biceps(samma övning fast med handens ovansida upp och handflatan ner)
  • Triceps
  • Triceps
  • Axlar
  • Axlar
  • Rygg/skuldror sittande på stol och böjd över knäna

Hoppas ni förstår mina bilder, haha. :P

 

Mage 10x3;

  • Crunch
  • Omvända crunch
  • Cykelsitups

 

Rygg 10x3;

  • Dom där vad dom nu heter som jag blivit så förtjust i. :P Hoppas bilden förklarar!

 

Strechade ordentligt och tog sedan en havreknäck med tonfisk och ett äpple. :D

 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: