pidisday

Framför allt kommer den här bloggen att handla till stor del om hästar, i andra hand kommer den att innehålla olika tankar och åsikter från mig om livet och allt vad det innebär.

Tänk vad man glömmer från skolan

Har tittat på högskoleproven från 2011 och oj, oj, oj! :O Kommer jag att klara det??

Fantastiskt hur mycket man glömmer av skolan när man inte håller igång. Särskilt matten är förtvivlande! Så många tecken och räknesätt som jag totalt glömt! Förstår ingenting!!! Men förhoppningsvis ska det ändå gå fort att komma igång igen. Det måste ju ändå finnas kvar någonstans i skallen undanstoppat. :P

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 EmMile
skriven :

Spännande ;D När ska du göra det?

2 Madde
skriven :

Högskoleprovet ska jag göra 31Mars och sen ska jag söka till syster för Ht:)