pidisday

Framför allt kommer den här bloggen att handla till stor del om hästar, i andra hand kommer den att innehålla olika tankar och åsikter från mig om livet och allt vad det innebär.

Bilar bilar bilar


*Suck* En lång och tuff arbetsdag som började kl 8.00 och slutade 18.00. Förvisso lite lugnare senare mot dagen, men jag blir ändå trött i kropp och skalle efter en sådan dag. :P Än mer trött blev jag när kära vit mercha inte tänkte starta!

Någon gång efter kl 19 dök pappa upp med ett extra batteri att koppla till. Det visade sig dock att det inte var batteriet utan generatorn. Pappa tog vit bilen med sig på en gång och en trogen Wild Cat tog Madde hem. :)



20:00 Hade jag och faster tid för att hämta upp en hyr bil på Preem. En volvo av något slag... Mycket fräch! Ska bli kul att prova köra den. :D I morgon bär det som sagt iväg mot Göteborgs trakten. ;)
http://pidisday.blogg.se/myhorse


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: